selamat tinggal




aku seronok dan gembira krn aku diterima untuk melanjutkan pelajaran ku ke politeknik... permohonan ke IPTA x berjaya (sedih)..TAPI...

sepatutnya aku masuk ke politeknik nie 6 julai nie...
tapi,disebabkan aku ditawarkan untuk masuk ke kolej kejururawatan pusrawi...
aku terpaksa melupakan politeknik ini... hehe..
aku ditawarkan dalam bidang
DIPLOMA PENGAJIAN PERNIAGAAN (E-DAGANG)..

course baru dalam politeknik(POLISAS) nie...
mula2 tu memang susah la nk buat keputusan untuk gie yg mana satu kan...
tapi ramai yg bagi dorongan untuk aku gie ke kolej tu, expecially ummi ku yg tercayang, my family & my frenz... bukan ape, kalau jdi nurse nie conform2 dpt keje... tpi kene stadi betul2 la...
pastu smbung buat ijazah plak kan...kalau bisnes nie.. susah nk dpt keje...
lgpun ekonomi negara skrng x stabil... dan banyak persaingannya..
aku harap, keputusan ku untuk ke bidang kejururawatan nie keputusan yg terbaik bagiku...
amin...


selamat tinggal
POLITEKNIK SULTAN HAJI AHMAD SHAH

0 comments: